Mateřská škola
V naší mateřské škole nabízíme láskyplné a bezpečné prostředí, kde klademe důraz na harmonický rozvoj každého dítěte. Naše vzdělávací programy jsou postaveny na individuálním přístupu a hodnotách vycházejících z křesťanské tradice, které podporují formování charakteru a morálních hodnot. Spolupracujeme úzce s rodinami, aby vzdělávání bylo v souladu s výchovou doma, a dbáme na rozvoj sociálních, emocionálních i jazykových dovedností. Naším cílem je vychovat děti, které budou připraveny nejen akademicky, ale i lidsky, s respektem k druhým a k sobě samým.
Individuální vzdělávání
Individuální vzdělávání
Klademe důraz na individuální přístup ke každému dítěti. Podporujeme děti v rozvoji dle jejich talentů a nadání.
Raný rozvoj
Raný rozvoj
Programy speciálně navržené tak, aby podporovaly přirozený fyzický, intelektuální a sociální rozvoj dítěte. Prostředí bohaté na podněty a zážitky.
Angličtina
Angličtina
Jazykové a zážitkové prostředí v druhém jazyce. Díky metodě synetické fonetiky a našim učitelům s dvojí kvalifikací si studenti osvojí široké znalosti anglického jazyka multismyslovou a zábavnou formou.Důležitost rodiny
Důležitost rodiny
Vztahy mezi rodiči a pedagogy jsou každodenním základem pro výměnu informací o vývoji dítěte. Individuální rozhovory s rodiči jsou jedním z nástrojů, které jsou nezbytné pro poradenství v oblasti vzdělávání jejich dětí. Čtvrtletní schůzky, na kterých se sdělují akademické a vzdělávací cíle.
Programy
Jazyková stimulace
Jazyková stimulace je v naší mateřské škole důležitou součástí každodenního vzdělávání, protože správný rozvoj řeči je klíčový pro úspěšnou komunikaci i učení. Díky hrám, písničkám a interaktivním aktivitám děti objevují krásu jazyka, rozšiřují si slovní zásobu a zlepšují vyjadřovací schopnosti. Podporujeme je v aktivní komunikaci, naslouchání a vzájemném porozumění, což zvyšuje jejich sebevědomí a schopnost efektivně se dorozumět s ostatními. Naše prostředí je bohaté na podněty pro přirozený jazykový rozvoj, ať už jde o společné čtení, dramatizaci příběhů nebo každodenní rozhovory.
Neuromotorický vývoj
Rozvoj psychomotoriky je pro děti v mateřské škole klíčový, protože spojuje pohyb s rozvojem myšlení a učení. Díky hravým aktivitám se děti učí lépe ovládat své tělo, zlepšují si rovnováhu, koordinaci a jemnou motoriku, což jim pomáhá zvládat každodenní činnosti, jako je psaní nebo oblékání. Psychomotorické hry podporují také jejich schopnost soustředění, řešení úkolů a zvyšují jejich sebevědomí. Naše mateřská škola nabízí pestré a zábavné aktivity – od překážkových drah, balančních pomůcek, po míče a stavebnice, které pomáhají dětem přirozeně rozvíjet všechny tyto dovednosti.
Matematická logika
Rozvoj matematické logiky v naší mateřské škole probíhá hravou formou, která děti přirozeně vtahuje do světa čísel a jednoduchých matematických principů. Prostřednictvím zábavných her a aktivit si děti osvojují základní pojmy jako je počítání, třídění, porovnávání a prostorová orientace. Tyto aktivity podporují jejich logické myšlení a schopnost řešit problémy, což jim pomáhá připravit se na další etapy vzdělávání. Děti si zároveň vytvářejí pozitivní vztah k matematice, což posiluje jejich sebedůvěru v objevování nových věcí.
Emocionální vývoj
V naší mateřské škole klademe velký důraz na zdravý emocionální vývoj dětí, který je klíčový pro jejich celkovou pohodu a budoucí vztahy. Prostřednictvím empatického přístupu a podpory se děti učí rozpoznávat a vyjadřovat své emoce, rozvíjejí schopnost empatie a porozumění druhým. Naše hry a aktivity jim pomáhají zvládat emoce, budovat zdravé sebevědomí a vytvářet pozitivní sociální vazby. Děti tak získávají nástroje pro úspěšné zvládání náročných situací a rozvíjejí si odolnost vůči stresu. Věříme, že zdravý emocionální rozvoj je základem pro šťastné a vyrovnané dětství i další životní etapy.
Výchova k hodnotám
Děti k hodnotám, které vycházejí z křesťanských principů a tvoří pevný základ pro jejich osobní a morální rozvoj. Učíme děti laskavosti, respektu, odpovědnosti a vzájemné pomoci, což podporuje jejich vztahy s ostatními a jejich chápání světa kolem nich.